Pomoc

1. Jak się zalogować?
W celu zalogowania się na platformę należy wykonać następujące czynności:

DOSTAWCA
Zgłasza się do Menedżera Produktu, z którym współpracuje, z prośbą o nadanie dostępu do Akadomii. Logowanie obywać się będzie za pomocą adresu e-mail oraz hasła.

KLIENT WIP
Logowanie tymi samymi danymi co na nowej stronie bricoman.pl

PRACOWNICY BRICOMANA
Dostęp nadany zostanie automatycznie poprzez LDAP oraz hasło domenowe.

2. Jak zapisać się na szkolenie?
Żeby zapisać się na szkolenie, musisz w pierwszej kolejności zarejestrować się na naszej stronie bricoman.pl poprzez swój adres e-mail/numer karty WIP. W następnym kroku zaloguj się na Akadomii, poszukaj interesującego Cię szkolenia i kliknij ZAPISZ.

3. Jak mogę zgłosić zapotrzebowanie na szkolenie?
Jeśli poszukujesz interesującego cię szkolenia a nie znajdujesz go w naszej ofercie to napisz nam o tym na adres: akadomia@bricoman.pl

4. Jak uzyskać dodatkowe informacje o szkoleniu?
Odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania dotyczące interesującego Cię szkolenia udzieli organizator, do którego kontakt powinien znajdować się w opisie szkolenia.

5. Jak uzyskać fakturę za płatne szkolenie?
Wiele z naszych szkoleń jest darmowych, jednak jeżeli chcesz zapisać się na szkolenie odpłatne to należność uiszczasz bezpośrednio u organizatora szkolenia. Jeżeli chcesz otrzymać fakturę to skontaktuj się z organizatorem przed szkoleniem i dokonaniem płatności.